November 11, 2009

End of the 3rd semester

akhirnya, semester 3 dah berakhir.banyak kenangan yang aku lalui sepanjang semester ini.yela,tyme semester 3 ni la baru kita kenal perangai kawankawan kita.before this, they just pretending to be someone else.untill now,mereka tunjuk perangai sebenar.dalam erti kata lain,tunjuk belang.in the other hands,semester ini juga yang membuatkan aku lebih dewasa dan mengenal apa itu erti kehidupan.hidup x selalunya indah.begitu juga dgn kehidupan aku di semester ini.yeah.maybe at the first and second semester people said that i'm happy with my life.but, when 3rd semester started many things are happen in my life.semuanya berlaku tanpa diduga.seumur hidup aku,aku x pernah nak mencerobohi privacy orang lain.tapi kenapa ada org yg ceroboh privacy aku?.and then, perhubungan yang di panggil persahabatan pun berakhir disebabkan salah sangka dan keegoan.bohong la kan kalau aku ckp aku x sedih dan sakit hati.aku pun manusia.ada perasaan.so,mesti la aku sedih dan sakit hati.tapi aku kena sabar.dah nama pun kehidupan.but from the experience aku semakin berhati-hati dalam persahabatan.and now,aku dah lupakan semua itu.yela.past is past.sekarang aku dah bahagia dgn semua kesayangan aku.kitorg kisah ke?the crew..they always stay with me.aku bahagia dengan mereka semua.friends forever..=)



p/s: kepada semua kawankawan aku terutama section F diploma semester 3.aku minta maaf kalau ada yang terasa hati.next semester kalau jumpa tegur2 la ye..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...