March 21, 2010

.kenapa perempuan mesti emosi?.


malam ni semua serba x kena
aku pun x taw kenapa
aku rasa mcm nak marah semua orang
aku rasa mcm nak jerit kuat kuat
aku rasa mcm nak menangis gila gila


tapi aku x buat semua tu
aku rasa mcm ada something mlm ni
banyak benda yang aku pikirkan
kehidupan,pelajaran,percintaan,persahabatan.
semua aku pikirkan


sampai satu tahap
aku rasa otak aku ni mcm dah x berfungsi
mcm dah hang bila kena pikir banyak banyak benda
bila start memikir serius sangat penat
penat mental!


sekarang ni aku hanya nak meluahkan semua ni kepada dia
tapi dia pun busy dgn kehidupan dia
aku x sepatutnya mengganggu dia
dia ingin berjaya dalam hidup dia
begitu juga aku
biarkan dia berjaya mencapai impian dia
dan aku akan simpankan semua perasaan ini
biar ianya tersemat dalam hati


bila agak agaknya semua ni akan berakhir?
*masih mencari dan memikir*


p/s; kenapa perempuan lebih beremosi?penat bila emosi emosi bagai nih.

2 comments:

irahehe said...

sbb 2 pmpuan leby complicated brbndig lelaki..hehe..

.miss d'ieyna. said...

pumpuan akan sentiasa complicated
and lelaki susah utk memahami pumpuan,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...