April 2, 2010

.banyak banyak pun x guna.nak buang tapi sayang.

Assalammualaikum..

dah lama x update blog ni kan.dah bersawang mawang dah.kesian kat blog sbb makn terabai dan x terurus.huh! ini semua salah aku la yang semakin malas nak update blog ni.dulu bukan main lagi tergedik gedik nak ada blog.bila dah ada blog hampeh betul.terus terabai.haih!sorry blog kesayangan :(

.sorry blog kesayangan.:(
.lepas ni akan try utk update selalu ok.


eh eh.korang korang semua.nak tanya ni.
korang ada x friendster, myspace, tagged, facebook, high 5, and laman web sosial yg lain?
aku konfirm dan yakinnya mesti korang ada punya laman web sosial ni.betul x?


eleh.cakap orang.aku pun sama.aku ada je friendster, myspace, tagged, facebook ngan hi 5.
*banyak gila kan?bajet semua account mcm aktif.ceit!*

jom kita terjah satu satu semua account yg aku ada.


FRIENDSTER

zaman kegemilangan friendster start bila aku sek men.aku start buat account ni pun bila form 4 kot kalau x salah aku.time tu baru nak belaja buat email semua nih.pastu mula tergedik gedik nak buat friendster.bila dah ada account friendster ni mula la aku nak eksyen kat kawan kawan.siap gtaw lagi.
'aku dah ada frindster,nnt add la taw'
*siap buat muka yang sangat kerek mcm nak minta penyepak!*
wah.sangat berlagak time tu.zaman zaman jahiliah.then,aku pun suruh kawan kawan yang terdekat mahu pun yang jauh utk meng'add' friendster aku tu.dulu aku mmg peminat tegar friendster sampaikan sanggup x tdo mlm gara gara nak edit layout friendster.nak ubah la layout tu bagi cantek.konon konon nak bersaing dgn kawan la.
'aku punya layout friendster lagi lawa.kau punya x lawa'
ouh sungguh kanak kanak ribena.T______T.
akibat obses dgn friendster aku berjaya mengumpul 365org kawan.jumlah itu kekal sampai sekarang sbb sekarang aku sudah berpaling tadah dgn friendster.aku dah jarang sangat nak online friendster tu.ala.bukan aku sorg je.mesti ramai yang berpaling tadah kan?ececece.buat buat x ngaku plak.hee.dan skrg ni aku mmg terpikir nak delete account friendster aku tu tapi sayang la plak kan.1st account tuuu.

.my friendster.
.miss d'ieyna arshad.


MYSPACE

aku start terjebak dgn myspace ni bila dah masuk u.time ni myspace mmg cukup cukup popular.yela.semua classmate aku ada myspace.so,aku yang x nak kalah ni pun kena la ada myspace juga.tp hampeh je.ada myspace tp x reti nak guna.memula bila ada myspace ni aku cam merangkak rangkak la nak guna benda alah tu.mmg slow macam siput babi betul.last last sekali myspace aku tu terbengkalai.then tetiba ada kawan aku yang sangat bermurah hati nak memberi tunjuk ajar kat aku mcm mana nak gunakan myspace.nak reply komen.nak edit profile.nak edit layout.semua beliau yang ajarkan sbb beliau pun mmg sangat gilakan myspace time tu.dan disebabkan keobsesan beliau,aku pun ikut sekali terobses sama sampai la ke final.time final lagi best sampai tukar tukar status myspace suruh study.haha.gila kan?tapi keobsesan aku terhadap myspace pun hanya sementara.dan akhirnya aku berpaling tadah juga.sorry wahai myspace ku..bukan niat aku utk berpaling tadah dari mu.tapi aku hanya inginkan yang baru.*pergh.ayat x bole blah kan.mmg stok nak kena sepak.hehe.*

TAGGED

account tagged ni aku dah lama buat tapi x aktif.aku aktif account tagged ni bila aku dah masuk u juga.tp x bape nak aktif sgt la juga sbb tagged ni mcm x de apa yg menarik.tp x de apa yg menarik tu sempat juga aku kumpul 500 kawan.haha.hebat x hebat?
*ceh.tu pun nak berlagak.sepak kang!*
tagged ni aku hanya online bila ada email gtaw yang ada msj or ada friend request.kalau x,mmg aku x online la account tagged tu.lgpun kawan kawan aku x ramai pun yang ada tagged.if ada pun konfirm dah delete.and tinggal aku jela yang x delete delete lagi.haih.sebenarnya aku nak delete.tapi cam besa la rasa sayang yang membuak buak menghalang aku utk delete account tersebut.*ayat x bole blah lagi.heee..*

.tagged.
.miss d'ieyna lala.


HI 5

account hi 5 aku buat hanya suka suka saja.sebab time tu aku bosan + boring + x taw nak buat apa.so,tangan ni gatal gatal sangat pegi create account hi 5 tersebut.aku pun x bape nak taw sgt guna hi 5.aku main hentam saja.sampai sekarang pun aku blur lagi.sbb tu kawan aku dlm hi 5 ada 28 org je.sbb aku x reti nak guna.dah la online pun jarang jarang.mmg x terjaga la account hi 5 tersebut.sorry la ea hi 5.aku x reti nak guna kau.nak godek godek pun aku x sempat.sbb tu aku x online kan kau selalu.sorry hi 5..:(

FACEBOOK

yeah! account facebook atau nama saintifiknya mukabuku ni la yang paling aktif sampai sekarang.aku create account facebook ni tahun lepas kot.tp memula tu x bape nak aktif sgt sbb x ramai kawan kawan aku yang ada account facebook ni.so,lebih kurang dlm beberapa bulan la account facebook aku ni terperam macam nak buat ikan pekasam.dan akhirnya,bila semua kawan kawan aku dah start ada facebook ni baru la aku pun aktif balik.masa nak aktif tu pening sket la sbb x taw nak buat mcm mana kan.tapi aku godek godek dan godek akhirnya skill aku semakin tajam utk menguruskan facebook.memula tu kan aku tertanya tanya gak facebook ni x de layout ke.asyik kaler putih biru je.nak juga ada layout mcm account lain kan.tapi bila tengok selalu mcm bersih je facebook aku tu.yela.dah x de layout.ala ala putih suci bersih gitu.hee.sekarang ni pun aku selalu online facebook je.bangun tido ngadap facebook.balik kelas ngadap facebook.buat assignment ngadap facebook.study pun ngadap facebook.nak tido pun ngadap facebook.senang cite semuanya facebook facebook dan facebook.sangat obses kan?kat facebook pun aku ada main game.yg selalu main sampai skrg cafe world jela.yg lain semua tinggal kenangan je.tp bila dah lama laa ni rasa dah makin boring pula dgn facebook.and aku taw facebook pun boring dgn muka aku.hee.so,kepada sesapa yang nak add aku sila add dekat facebook sbb disitu saja yang aku selalu online..:)

.facebook.
.iena arshad.


itu jela account laman web sosial yang aku ada sampai sekarang.tp itu pun mmg cadang nak delete certain certain account yg x guna sgt.rasa menyemak je.


orite.sampai sini dulu.taking care readers.bubbye.
chowchinchow...:)

p/s; entry ini disiapkan selama 1 jam 45 minit.bapak lama gila!


p/s/s; segala jejak yang korang tinggalkan dekat chatbox aku sgt hargai.nnt aku jejak balik.mekaceh..

6 comments:

Anonymous said...

ala.. tggal cam tu jer.. klu trpikir nk buka, bley buka je.. :)

Mrs H said...

ada myspace je.. muahaha. sb xbape minat nk ade akaun cmni.

Iena Arshad said...

anonymous..

nak biar kan mcm tu je ke?
bole mmg bole.tp kang semak email.
banyak sgt email yg masuk.

Iena Arshad said...

tak de perasaan..

ouh.awk ada ms je ea?
ms pun ok je:)

Call me, Eyka said...

hehe, kalau dh update plak mestti pjg lebar kan nk cerita.. huhu :)

Iena Arshad said...

eykameow..

haha.taw x pe.
dats why malas sgt nak update.
panjang bebnor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...