February 19, 2010

.cantik diluar busuk didalam.

kalau korang nampak perempuan yang pakai tudung,alim,lemah gemalai,liuk lentok,sopan santun kalah gadis melayu apa pandangan korang?

.pumpuan mcm ni mmg mnjadi idaman makcik-makcik diluar sana
utk jadi menantu.stok laku nih.

selalunya korang mesti pikir
.alahai,lembutnya pumpuan ni.sopannya.baiknya.bole buat calon bini nih.




kalau korang nampak perempuan yang seksi meksi,gedik,rambut kaler-kaler bagai,lepak sana sini dgn laki,cakap kuat-kuat kalah lelaki apa pandangan korang?

.bukan menjadi idaman makcik-makcik diluar utk
dijadikan menantu.stok tangkap muat aje.


selalunya korang mesti pikir
.ish.apa pumpuan mcm nih.liar smcm je.x reti nak jaga ke.mesti jahat.x bole buat calon bini.nak buat sparepart bole la.


smpai skrg ada lagi yang pikir cm tu.
bila yg pakai tudung,tutup aurat bagai semuanya baikk
bila yg pakai seksi meksi x cukup kain,rambut kaler-kalerful semuanya jahatt
mmg stereotype.
selalu sgt jadi.


zaman skrg ni,x bole nak menilai dgn luaran je.kena kenal hati budi baru chantekk babe.
ini x,nampak je pumpuan seksi meksi gedik liar mesti dah di cop 'pumpuan jahat'
padahal pumpuan tu x dela sejahat mana pun
ala.ada je pumpuan yg pakai tudung tapi tempat lain terbuka juga.
betul x?


apa-apa hal pun semua dah pandai fikir mana baik mana buruk.
fikir-fikir la sendiri.jangan terhantuk tercium tanah sudeyh.


kawan aku,irahehe ada buat entry pasal perempuan liar.
klik SINI untuk baca.


kesimpulannya
.JANGAN MENILAI SESUATU DARI LUARAN SAHAJA.KENAL DULU.BARU TAW!
.JANGAN TERLAMPAU MENDISKRIMINASI.



sekian saje untuk arini.*mcm pembaca berita je.hahaha*
till then bubbyeee.
taking care.


p/s; ada 3 lab report yg masih belum bersentuh.amacam?terer x terer pdahal lagi 3 hari je cuti nak habis.haha.

11 comments:

irahehe said...

wahh..ina pon gune prkataan
s-t-e-r-e-o-t-y-p-e nieee..
haha..weyh,aku ade jer nmpk budk pempuan uue,g kels tutp hbis..
kluar free hair pastu letk lam intrnet gmbr seksi meksi..pehal..
huaaaa~

.miss d'ieyna. said...

irahehe.

haha.sekali sekala aku guna perkataan tuh.ngeh2.
ala.ramai je yg cm tu.
bila nak belaja kan kena baik2 tutup la aurat.baru ilmu masyukk.
bila keluar,freehair la.
hahaha.betul x?

yuyuEyuliAnayusOf said...

stuju2..
xsume mcm 2.. :)

.miss d'ieyna. said...

yuyue..

kan2.?x semua mcm tu..:)

zulhilmi bdk blur said...

meh2...
jiran sy ad gak ngah cari menantu ni..
hihi

cik eykameow :) said...

betul la, saya sokong apa anda ckp. :) click proton utk awak. ngeeee

Ammarlin Shahida said...

yeahhh! btowl btowll. jgn ingt yg tutup litup tu smua nya baekkkkkkkk! kan kan kan? huhu!

.miss d'ieyna. said...

zulhilmi.

ahaha.jiran awk nk yg mnntu cm ne?;p

.miss d'ieyna. said...

eykameow..

hehe.thankz..:)

.miss d'ieyna. said...

malin sygg..

taw x pe.yg bertudung x semestinya semua baik kan?hehe.

admin said...

saya tidak mencarut.. hehe.. kena tau tengok pompuan tu dari segi apa, kalau tengok dari segi kecantikan memang nak tengok yang 'seksa' la baru best.. then kalau nak kenal hati budi cemana sebab luaran pun dah teruk.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...