February 17, 2010

.kenapa,kenapa dan kenapakah mesti jadi begitu?


sape kat sini pernah makan kfc?
angkat tangan cepat!
hohoho.x yah angkat tangan.
dah bersawang dah aku tengok bawah ketir tu.
hahaha.


rasa-rasanya semua pernah makan kfc kan?
bohong la kalau ada org ckp ada yang x pernah.
mesti pernah punya.
kan kan kan?


lepas korang makan kfc tuh,korang haus x?
taw x haus tu apa?haus tu adik beradik dahaga.
taw kan?
so,lepas makan kfc korang haus x?


mcm aku,lepas mkn konfirm haus gila babengg la.
pas makan tuh mesti cari air sejuk juga.
mmg aku akan minum air bergelen-gelen,bertan-tan.
kekdg haus tu x ilang gak.
nak kena minum sampai tangki pecah kot.


so,kenapa tiap kali makan kfc mesti haus?
ada sesiapa yg taw jawapan x?


okeylah.stop dulu.bubbye.
taking care.enjoy ur holidays.:)


p/s; tengah bersuka suki sambil menikmati baki cuti lagi 5 hari pdahal banyak lagi keja yang terbengkalai.buat2 lupa.hahaha.

6 comments:

FlufFyda said...

haus sbb kita mkn mknan berminyak...kfc kn berminyak...sbb tu rasa haus sbb tekak perlu dibersihkn dari kesan minyak tu...hehe

.miss d'ieyna. said...

kak pidot..

ha'a kan.ina x terpkir langsung.
hehe.bagus betul penjelasan akak.

hanaahmad said...

hhaahaha..sy klo mkn pape pon msti haus nk mnum..bkn stakat kfc jek..hehe

Cammy said...

haha... so funny!
i rasa kita akan rasa dahaga tiap kali makan semua jenis makanan.
:)

.miss d'ieyna. said...

hanaahmad..

haha.pas mkn apa2 je msti minum
tp pas mkn kfc minum air paling bnyk.

.miss d'ieyna. said...

cammy..

haha.mmg pun.pas mkn apa2 je mesti dahaga.tp pas mkn kfc dahaga dia lain mcm sket.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...