January 10, 2011

.Keputusan AJL 25 yang mengecewakan tapi Yuna tetap the best!.

Baru lepas tengok Anugerah Juara Lagu. Even aku dah menguap dah mengantuk tapi tahan sebab nak taw sape yang menang.


Tapi bila dah taw, terus rasa 'eh apesal result macam ape je?'


Serius la, aku terkejut bila taw sape yang menang. Sebab tak expect kot yang Ana Raffali bole menang. Time dengar dia nyanyi pun, aku duk busy menyembang dengan bayi and kak Ana. Time tengok persembahan dia pun, aku dah macam 'eh apesal siap ada sangkar bagai? Lepas tu siap ada macam hantu hantu yang duk tarik laki baju merah tu'. Memang aku tak faham konsep persembahan dia. Tapi tak taw la kalau korang paham.


Aku expect Yuna menang. Tambah tambah lagi bila pengacara tu bagitau yang komposer dengan penyanyi orang yang sama. Tapi mungkin bukan rezeki Yuna. Dia nyanyi memang menghayati sampai aku pun bole feeling. Dengan bole main piano and then control vokal tinggi rendah. U really did a good job Yuna! And Yuna sangat cantik masa nyanyi ni. Baju oren lagi. Love u Yuna!



Walaupun result anugerah ni macam ape je kan, tapi yang penting Faizal Tahir tetap menang! Persembahan terbaik woh siap basah lencun lagi. Speechless aku tengok.




Btw, Congrats pada sesapa yang menang!
-Ana Raffali
-Meet Uncle Hussein and Black
-Hafiz
-Faizal Tahir


Ok bai!

7 comments:

fiqkbe said...

xde tv nk tgk. huhu..

Mr. BLB said...

lepas nak buat lagu kat utube la

Mr. BLB said...

lepas nak buat lagu kat utube la

Mr. BLB said...

lepas nak buat lagu kat utube la

Mr. BLB said...

lepas nak buat lagu kat utube la

Call me, Eyka said...

yeke.... ahaha tak tahu pape sbb tak tengok :P

Nur Syafiqah Yunus said...

http://puteridaman.blogspot.com/2011/01/ana-raffali-vs-yunalis-zarai.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...