January 6, 2011

.Suka tido.

Aku suka tido. Kalau bole nak tido lama lama sampai tak nak bangun. Okey itu melampau namanya. Karang tak bangun terus baru padan muka!



Kalau suruh pilih antara makan dengan tido, aku pilih tido lagi. Sebab dengan tido, aku rasa best je. Jiwa tenang lupa masalah kejap. Aku ada perangai keji sket bila bab bab berkaitan dengan tido ni. Aku paling tak suka kalau orang kacau aku tido. Rasa macam nak marah je bila ada orang kacau. Lepas tu aku akan start untuk beremosi.



Family aku taw aku suka tido. Kalau aku mengantuk memang tak payah cakap. Letak kepala terus lelap. Lepas tu aku punya style, kalau bangun awal, tido kena awal. Kalau tak memang susah nak bangun pagi lepas tu nanti mula nak mengantuk. Bila tak cukup tido mesti aku akan emosi. Asal tak cukup tido memang aku emo. Rasa geram je bila bangun pagi rasa mengantuk sangat lepas tu mula rasa menyesal and marah marah kat diri sendiri sebab tak tido awal. Bajet macam baby kena tido cukup 8 jam padahal umur dah 21 tahun. Heh!



Sekarang tengah praktikal, so lagi awal aku tido. Kadang kadang pukul 8 malam pun dah bantai tido. Gila hebat! Tapi tido awal pun dekat pejabat still rasa mengantuk. Rasa macam tak worth je tido awal -_-. Kekadang aku rindu zaman belaja, sebab bila mengantuk bole juga tido dalam kelaskan.



Ok bai!

7 comments:

aqish basir said...

awk lebih suke pilih tido? haha
tapi kan wak,sebelum na tdo kne maafkan orng,kne mengucap dua kalimah syadah
mane la tau tade umor yng pnjg kan..hehe

na shring je-)

dak eina said...

kita pon suka tido ieyna!!! susah nk bangun pagi :(

Ryna Tri Asmara said...

sepppp sikit~ B-) saya pun suka tidur sampai kena marah parents selalu. hahaha~ best kan tidur ne. kena lagi di katil sendiri B-)

kata kila said...

adik kerja menoreh getah.ssekian.ok bai

syafiqa said...

majlis kawen sebelah lelaki dkt
alor gajah.?yg entry lepas2..
dkt mana tu..?heee.. ;D

chaioyk2 time posting. ;D

dpt kan tido yg cukup.still ada
yg panggil 'baby' kan wpun da 21.
hee ;p

fiqkbe said...

fiq x suka tido. nnt fiq rasa bersalah kt diri sendiri =(

hanaahmad said...

haha, aku pun kuat tidur. kawan aku tdo sama time ngn aku leh bgn awal pagi. aku leh bgn late. pastu dh bgn petang smbg tdo lik. haha. tp kwn aku lg sorang ade yg lbih teruk. tdo leh smpai 2hari. hahahah. jom la tdoq.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...