May 6, 2010

.kena patuk ular.

orang tua tua cakap kalau perempuan kena patuk ular maknanya ada orang nak masuk meminang.
erk..betul ke??

sebab time aku tido malam td,aku ada mimpi ular hijau datang patuk aku.pergh.haruslah aku cuak kan.ular kot wei.binatang yang sangat aku allergic+geli! eeeiii.time mimpi tu aku rasa yang kaki aku menendang nendang segala benda yang ada kat katil aku.bangun pagi je semua bantal bantal dah jatuh ke bawah akibat terkena tendangan libas kaki aku ni.hahahaha!


.lebih kurang cm ni la ular yang patuk aku.kaler hijau,kecik.eeii.

errr..berbalik semula pasal mimpi td.ada orang nak masuk meminang aku ke sampai dah mimpi kena patuk dgn ular ni.ke encik boyfiee tersayang yang dlm diam plan nak masuk meminang?hahaha.perasan gila!

.we have been fall in love since 2006 until now.ILYSM.


tadi ada gtaw mama pasal mimpi ni.mama ngan bayi gelak terbahak bahak dengar aku cte.
hampeh je.aku ni semangat gila cte konon konon ada orang nak masuk meminang.hahaha.
mama siap cakap,kalau ada orang masuk minang,mama terima je terus.erk.harus la aku terkedu seketika.umur baru 2o ada hati nak kawen.hingus pun meleleh lagi,masak apa tah lagi.jauh bebenor.ceit.poorahhh!


till then.
bubbye! :)


6 comments:

Anonymous said...

hahaha.. klu macam tu.. kena siapkan duit la.. :P

.miss d'ieyna. said...

ouh.sudah semestinya..;p

irahehe said...

eh..bukan aku ke yg sepatutnye mimpi tue..hemmm..hahahaha~

enyheartsdiamond said...

teheee.. dah 4 tahun.. boleh meminang dah :)

.miss d'ieyna. said...

irahehe.

haha.aku mimpi dulu la nampaknya.
pasni turn ko plak.

.miss d'ieyna. said...

eny..

tak habis belaja lg ni.x bole nak masuk minang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...