December 14, 2009

sumpah weyh!

seriously,skrg nih saya rindu sgt dgn 'mereka'.
sgt2 rindu.

dah lama x tgok muka 'mereka'.
dah lama x dgr bebelan 'mereka'.
dah lama x rasa mskn 'mereka'.

apa khabar 'mereka' disana?
harap2 semuanya baik.
hanya talipon dan sms yg jd penghubung.

saya rindu segala2nya tentang 'mereka'.
senyuman 'mereka'.
gelak tawa 'mereka'.
semuanyalah tentang 'mereka' saya rindu.

'mereka' pengubat hati saya.
'mereka' penawar rindu saya.

sumpah weyh.
saya mmg rindu sgt2 kat 'mereka'.
>crying<T___T

'mereka' adalah mak abah saya.
saya syg sgt2 kat 'mereka'.
'mereka' nyawa saya.

.ina syg sgt2 kat mama ngn abah.
.xoxoxo.

sedih sgt dah ni.stop dulu.nak tenangkan perasaan.
bye..

10 comments:

Lady Fyza ;) said...

sis! ;)

saba ea, dun cry, hehe.

.miss d'ieyna. said...

fyza.

huhu..mmg tgah sbr la nih..
x sbr tggu my parents balik..
waa..~~

yuyuEyuliAnayusOf said...

ma abh bt haji ea..
nnt dorg blek,
pelok dorg puas2 k?
:)

.miss d'ieyna. said...

yuyue..
yup2.mak abah wat haji.
lambat g diorg lik..
huhu..
x sbar nk peluk.

misz farah said...

how sweet u r. :) ur mom and dad will be coming back soon rite? mst best nnt! :))

.miss d'ieyna. said...

farah..

yup..my parents will come back soon..
31dec nih..
cant wait to see themm..:)

misz farah said...

really? ada lbh krg 2 mggu lg la eh. mst diorg bwk balik mcm2 dari sana. :) kalo sy jd iena pn, mst sedeh lama2 kena tggl. rindu mskn ibu. huhu

.miss d'ieyna. said...

farah..

huhu.taw x pe.dah sbln lbey x mkn mskn mama.rindu gila ooh.
bwk balik mcm2?hahaha.ma ngn abah sy dah pos sini sblum diorg balik.
diorg x nk bwk balik bnyk2.
pos jek.
hahaha.

misz farah said...

owh yeke. ha'ah kan. kalo x pos, nnt ssh nak bwk balik. diorg belikan iena apa dr sna?

.miss d'ieyna. said...

taw x pe farah.
ma sy mmg kaki shopping..
ari tu dah pos sekali..
ini ada lg..otw..
ma sy ada beli jubah n shawl kat sy.
sy pesan yg tu jek.
hehehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...