December 1, 2009

kucingku yg pemalas.


comel kan kucing kat ats nih?hahahaha.nama dia boboy.actually,boboy ni kucing abg saya(bayin).tapi dah disebabkan saya ni tergedik2 nak jaga kucing.so,abg saya pun bagi lah boboy suh saya jaga.mama dah pernah warning.kalau nak jaga,jaga betol2.almaklumlah,saya ni pemalas sket.hee~~

boboy ni ala2 garfield.

.PEMALAS.
.SUKA MAKAN.
.TIDO.

sampaikan nak jalan pun x larat dah.bila jalan je,mesti dia heret kaki dia.dah la tapak kaki tu penuh dgn bulu.jln pun kena heret kaki.jalan sket dah penat.kena rehat.pastu baru jln balik.
hahaha.lawak je tgok dia jalan.

tapi bila boboy kena mandi,tyme tu baru dgr dia mengiau kuat.kiranya habis volume la.
then dia akan majuk.sehari dia x mkn.suh jln pun x nk.mmg majuk la tuh.
tapi lama2 ok je.dah makan balik.
sekarang ni boboy dah makin gemuk.suka tengok dia.comel sgt..^-^

.saya sayang same boboy.
.boboy nanti makan banyak2 taw,bagi gemuk lagi :).

oh yeah.enjoy these photo's.[kemalasan boboy]

*boboy baru lepas mandi.merajuk.:(*

6 comments:

Anonymous said...

Saya sokong 100%!!

kucing sama ngan tuan.. :P

.miss d'ieyna. said...

hehehe.
mesti..
tuan dgn kucing same2 comel..:)

POSH76 said...

alaa la tomeinyer nak pinjam bley

.miss d'ieyna. said...

posh76:

hahaha.
comelkan?
thats my boboy..:)
nak pinjam.
bole..
meh dtg umh.

Anonymous said...

cumel boboy...
mcm boboyku=)))
kasi gemok lagy taw...

.miss d'ieyna. said...

rsa mcm aina je komen..=)

hahaha.ok2..
boboy akan bertmbh2 gumuk.
tgok nnt..
dan bertmbh mls.;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...