January 26, 2010

.kenapa kau bagi harapan kalau kau sendiri tak boleh nak tunaikan?

ooh.aku paling tak suka bila ada org bagi harapan kat aku tapi dia tak mampu nak tunaikan harapan tersebut.siyes ooh.aku paling tak suka! benci! benci! benci! ok.cukup 3 kali.lebih afdal.
Align Center
.tidak! aku benci! benci! benci!.

dulu memang aku penah ada pengalaman mcm nih.hati nih memang sakit.terguris mcm ditusuk sembilu.*pergh,ayat aku puitis gila.ngihaha.
tapi sekarang dah tak rasa pengalaman mcm tu lagi.sebaliknya,kawan-kawan aku pulak yang rasa.


aku tak bole bila kawan-kawan aku mengadu kena main dengan laki,kena tinggal dgn laki,laki curang la.apala.aku memang tak bole.kang aku yang jadi emo lebih.rasa mcm nak sepak lelaju laki tersebut walaupun itu bukan laki aku.


mcm kawan aku yang aku kenal 6 tahun lebih.aku mmg rapat dgn dia.dan aku juga taw yang kwn aku tuh bukan senang utk didekati atau dengan perkataan saintifik 'mengurat'.
tapi,baru-baru ni dia ada gtaw aku yang dia dah couple.oke.fine.aku tak kisah.janji kawan aku bahagia.selama dia couple,aku tengok dia bahagia.tak de masalah apa.mcm happy ending forever after la.


tengok-tengok,tup-tup dia gtaw aku yang bf dia lepaskan dia dgn alasan yang tak berapa nak munasabah sangat.alasan dia tinggalkan kawan aku tuh.......

.takut tak bole bagi komitmen.

aku tak tau la kalau ni mmg betul-betul apa yg dia rasa atau alasan semata-mata utk tinggalkan kwn aku tuh.tapi siyes.aku rasa alasan yang dia bg langsung tak relevan.

okeyla.kalau dia cakap yang dia takut tak bole bg komitmen.
.nape dia nak hegeh-hegeh kenal kawan aku tuh?
.nape dia nak jaga pergaulan kawan aku tuh mcm dah jadi bini?
.nape dia ckp sayang cinta rindu bagai kat kawan aku?
dan yang paling penting
.nape dia nak sangat couple dgn kawan aku kalau dia taw yang dia x bole bg komitmen?

tak ke rasa alasan yang dia bg tuh alasan yang stupido betul.
dah taw takut tak bole bagi komitmen nak gatal couple juga buat apa?
bagi harapan kat kawan aku bagai.
last-last kawan aku juga yang menderita.

senang mcm ni.
kalau takut dilanggar ombak,jangan buat rumah kat tepi pantai.*relevan ke peribahasa aku nih.hentam kromo je nih.


okey dah.segala kegeraman dah lepas.rasa nak cari je laki tuh.bagi brainwash sikit.klu x sedar gak,aku nak tembak dgn senapang gajah.*ceyt,mcm beran sgt.dgn lipas pun takot.huu.


.cinta tidak akan menyakitkan kalau kita pandai memilihnya*wink*.



bubbye.taking care~~


~klik nuff aku.nnt aku klik balik korang punya.muafakat membawa berkat.tolong menolong amalan mulia..=)~

6 comments:

Mr K said...

Cinta boleh datang dan pergi. Sekejap ada, dan sekejap lagi tak ada.

Ehem. kau tak nak kenalkan aku kat dia ke?

hehe

.miss d'ieyna. said...

kerol..

cinta mmg dtg dan pergi.
tp cinta sejati x bole ditukar ganti.

kenalkan kau dekat dia?
kau setia x?
hahaha.

~freakycuteyanime~ said...

amboi gatal ek Mr.K..
opps lupa kau dah melpas miss zatul tu yg cari awek bru tu.. hhhuuhhuuhu....

.miss d'ieyna. said...

che dah..

kerol sentiasa gatal.
hahaha.

zulhilmi bdk blur said...

camne nak ad awek ek...
hihi

.miss d'ieyna. said...

zulhilmi.

nak ada awek?haha.
kena pndai mengorat la.
ngihahaha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...