January 20, 2010

.malang tak berbau.

harini sedih ooh.
sebabnya,pagi td aku bangun nak pegi kelas mcm biasa.
aku dengar yang mama kejut abg 3rd aku (bayi) suruh bangun.
aku ingatkan kejut biasa jela.
then,dah siap-siap semua aku turun bawah nak breakfast.
tengok-tengok x de sape kat bawah.
abah,mama,bayi semua x de.tinggal aku sorg.
aku dah pelik.yela,selalunya abah ada.temankan aku breakfast.
ini tak.aku sesorg je.mana x pelik kan.
aku pun go on breakfast mcm biasa.


tengah-tengah breakfast,handphone aku bunyi.
rupa-rupanya bayi yang kol......

bayi : dah bangun?kelas pukul bape?

iena : dah bangun dah.kelas pukul 8.

bayi : jap g bayi antar pegi kelas.abah ada kat hospital.abah accident.

iena : haa?accident??!!!

bayi : ye..mama ada ni.tunggu abah.jap g bayi amik.ok bye.

iena : ok..


huhu.segala kepelikkan aku dah terjawab.
rupa-rupanya abah accident time nak pergi smbahyang subuh kat masjid.
patutla x de sape nak temankan aku breakfast.
nasib baik abah accident dengan moto.
moto langgar moto sbb tyme tu abah pun naik moto.
abah patah kat buku lali.
mebi kena simen atau masukkan skru.
erk?masukkan skru?sakit x?
sbb klu x masukkan skru doktor ckp kaki abah terkulai.mcm x kuat.
huhuhu.
kesian abah.
T_________T
isk.
.kaki abah bersimen.kaki kanan lak tu.huhu.

readers,tolong doakan kesihatan abah ea..

thankz semua..


~klik nuff aku.nnt aku klik balik korang punya.muafakat membawa berkat.tolong menolong amalan mulia..=)~

20 comments:

LovelyMe said...

moge cept sehat..amin~

Iena Arshad said...

irahehe.

thankz..amin..

Noryanti Binti Hj Rosli said...

smoga abah ieyna cepat sembuh ye...risau plak abah akak kt mlk tu...dia pun riding motor je kalo nk beli brg keperluan kat umah...

Suraya I. said...

moge ayh kamu cpt sehat =)

Cik Aien said...

moga2 sembuh sperti sedia kala =)

tempoyak said...

kat spital mn..??
nk pg mlawat...
kalau sempat la..

FlufFyda said...

sama2 doakan smoga ayah iena cpt sembuh...amin... ;)

Iena Arshad said...

kak yanti..

thankz kak.insyaallah ayah akak x de apa2.dun wory..;)

Iena Arshad said...

suraya..

thankz..;)

Iena Arshad said...

ain nabila..

thankz ea..:)

Iena Arshad said...

tempoyak..

kat hospital melaka.
tp dah kuar dah.
nape,awk kat melaka ke?

Iena Arshad said...

kak pidot sygg..

hehehe.thankz sis ku yg comel+gebus.
mishh u ok..

annfrendly said...

semoga abah ieyna cepat sembuh...

FlufFyda said...

miz u too ok!!! =)

Iena Arshad said...

ann frendly..

thankz ea.skrg abah dah ada kat umh.

Iena Arshad said...

kak pidot..

cant wait to see u lah.
mish u laugh..
huhuhu.many story want to tell.

Notami said...

smoge ayh ieyna cpt smbuh..amiin..
:)

Iena Arshad said...

fahmi..

hehe.thankz ea.;)

Days said...

moga abh u cpt sembuh,mmg la mlg xbbau kan =)

Iena Arshad said...

dashing days..

thankz..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...